Pages

woensdag 18 juni 2008

Download het Lifehacking eBook! Met Al@din!!!


Ik volg al een hele tijd lifehacking op de voet. Met een eigen tabblad in Netvibes om het heel lifehackingachtig te bundelen. ;)

Het hele idee van lifehacking spreekt me aan. Zorg dat je

Ik kon het ook niet laten om meteen na het vrijkomen van de post waarin ik gratis gratis het Lifehacking eBook kon downloaden het ook daadwerkelijk te doen.
In “100 Lifehackingtips voor prettig en efficiĆ«nt werken” staan handige, praktisch en onverwachte tips voor slimmer werken. De tips of eigenlijk hacks zijn geschreven door vaste en gastauteurs van lifehacking.nl en bieden nieuwe inzichten en toepassingen voor iedereen die dagelijks met een computer werkt. Het boek is samengesteld uit artikelen die op Lifehacking.nl zijn verschenen.

Het boek is ook als printuitgave te koop. Het idee erachter is, dat je door het op verschillende manier aan te bieden, je meer interesse kunt genereren voor het onderwerp. En dat is waar het hun om gaat.
Downloaden kun je via deze post op lifehacking.nl

Maar wat zie ik op pagina 14, 15 en 16? Al@din!!!
Zelfs in boekvorm is men enthousiast.

En daar.. daar word ik natuurlijk weer enthousiast van. ;)

5 opmerkingen:

Marina Noordegraaf .... zei

want als je zelfs op papier enthousiast bent, dan is het nog betrouwbaarder? ;-)

essen2punt0 zei

Hahaha
Daar heb je gelijk in. :)

Het is meer dat papier het gevoel geeft dat het 'belangrijker wordt geacht' :O

23 Dingen zei

Dank voor de tip. 's Kijken of ik die 100 tips de komende weken ergens ingepland krijg!

Unknown zei

Bedankt voor de tip ... tips eigenlijk. Het zijn er toch een goeie 100 :-) Ik ben onlangs nog een website tegengekomen die iets NetVibes-achtig had en LifeHacking sites opzocht en bundelde, misschien iets voor jou?

essen2punt0 zei

volgens lifehacking moet je 't natuurlijk dan gewoon in gaan plannen.

Heer Benoit, dank!! Wat een prettige en goede tip zeg!

.